Tema: Re: Java guru gelbekit: c -> java
Autorius: DGS
Data: 2011-06-01 07:14:41
Viskas sitas man suprantama. Va tik nuo zioplumo vis dar nera vaistu.
Beje, o ka daryt man siuo atveju, kai ten esanti file_check_sum funkcija
naudoja ULONG ir yra kodo eilute ULONG += ... bit operations ... ir ULONG
perlipa per LONG +/- ribas? Koki aukstesni duomenu tipa turi java siam
atvejui?(As spjoviau I tikrinima ir tikiuosi, kad failai visada bus tinkami)

"Jornada Del Muerto"  parašė naujienų

    Vyriausias DWORD (Int32) bitas paprastai nurodo zenkla, ta prasme ar tai
neigiamas ar teigiamas skaicius (jei sis bitas ijungtas tai neigiamas), del
to mazeja 1 bitu skaiciaus talpa ir su signed tipais atvejais kada kishama
informacija atitinka maske 0x8* visada bus bedos, o unsigned ner tiesiog
zenklo ir sis bitas buna skaiciaus dalimi, del to elementariai didesni tipa
naudoji ir viskas.