Tema: Re: Q: del duomenu siuntimo i kasos aparata
Autorius: Nerijus
Data: 2011-04-26 12:20:29
On 2011-04-22 22:30, neklausiu wrote:
> "PukiS" <pukis@capri.lt> wrote in message
> jei paleidineja .exe faila kiekvienai cekio eilutei, tai aisku kodel
> taip letai. Tam geriau .dll naudoti. Jei bendrausi tiesiai su Com portu
> tai susiinstaliuok koki porto monitoriu (HHD port monitor ar pan.), nes
> kartais atsakymai gaunami ne visai pagal specifikacija :-) Tiesa, cia as
> ne apie kitos firmos aparatus

	O shiaip tai geriausia jampt, ir paciam parasyt viska. Pagal gamintojo
API specifikacijas. :-) Kazkada jaunysteje teko tuom truputi uzsijimti.
Atsidarai kom porta, ir siuntineji ten ka reikia.
	Ar chia pasakymas "naudoti .dll" reiskia ta pati? Po dosu tais laikais
dll nebuvo, suprantama.
	Nes visokiu ekzeku paleidinejimas tai man kazkaip didelio pasitikejimo
nekelia. Ypac viskas gali tapti neprognozuojama, kai juzeris
susiinstaliuoja dar koki papiktinta antivirusa.

	N. M.