Tema: Re: Q: del duomenu siuntimo i kasos aparata
Autorius: Gintaras
Data: 2011-04-22 12:03:03
Paskambink į Sintagmą ir paprašyk failų, kuriais valdomas kasos aparatas
Euro 2000 ir aprašymų, jie tą aparatą oficialiai atstovauja(bent jau
ankščiau taip buvo), tai atsiųstų nemokamai ir pakonsultuotų.
Paprastai viskas vyksta taip: suformuoji pagal aprašytas taisykles
dialow.bat failiuką kuriame nurodai prekės, kainas ir kitus parametrus,
tada paleidi dialow.exe failą ir aparatas atspausdina čekį.
Yra berods kitas būdas, bet kai aš dariau tą prijungimą, tai tuomet buvo
bugovas tas kitas būdas.

Gintaras