Tema: Re: Kiek toks darbas kainuoja?
Autorius: Kaukuolinis
Data: 2011-03-26 18:21:57
Kurti vieningą, visų institucijų veiklą apimančią sistemą sakyčiau labai
rizikingas projektas (su taip kokių 100% žlugimo tikimybe). Juk kiekviena
kontora turi savas darbo taisykles, procedūras, užsiima skirtinga veikla ir
t.t. Esu įsitikinęs, kad skirtingos institucijos netgi tas pačias veiklas
atlieka skirtingais būdais. O viską tarpusavyje suderint (ir pertvarkyt į
kažką naujo, bet vieningo), žinant, kokie veikėjai ir veikėjos kai kuriose
kontorose sėdi, nu tai sakyčiau, misija - neįmanoma.

Dabar, kad kuriamos tarpusavyje nesuderinamos sistemos - čia yra užsakovų
problema, kad nemato (ar nenori matyt) toliau savo daržo, o gal ir trūksta
kompetencijos bei platesnio mastymo. Savo ruožtu programinės įrangą
kuriančios kompanijos irgi nesistengia daryt kažko, ko klientas neprašo, nes
už tai niekas nemoka. Tai taip ir gaunasi, kad pradžioje sukuria kažkokią
sistemą už N melejonų, o po to pamato, kad dar reikia to, reikia ano ir
modernizuoja dar papildomai už K melejonų.