Tema: Re: haXe
Autorius: Dainius
Data: 2011-03-10 16:06:53
On 03/10/2011 12:42 PM, Jornada Del Muerto wrote:

> Konkretizuota viskas ir buvo, tiek cia: http://www.lythum.lt/straipsniai/haxe tiek tenai esanciose nuorodose.
>
> Galima aisku pakartoti: http://en.wikipedia.org/wiki/HaXe tai su haxe parasyta programa galima transiuot i sias kalbas:
>
> Current Targets:
>
> Flash 6-8 (AVM1)
> Flash 9-10 (AVM2)
> Neko
> PHP
> AS3 (outputs AS source code)
> JavaScript
> C++
>
> Targets in development:
> [...]

esme, ne kad gali transliuoti i kitas kalbas, o kaip tai padarys. google
translate irgi teoriskai i beveik visas kalbas vercia, bet ar gali juo
isversti teisingai bent 5 sakinius, kuriuose daugiau nei vienas linksnis
ir 5 zodziai?
Kad gali isversti i c++ HelloWorld, dar nereiskia, kad gales isversti,
ka nors sudetingiau. O jei gales, bet tam reikes laikytis kazkokiu
apribojimu, vadinasi is tokio irankio naudos ne daug. Nes tokiu atveju,
kuo daugiau programavo kalbu "palaikys" tuo daugiau ribojimu, vadinasi
atsidursi tokioj situacijoj, kai noredamas parasyti *pointer = value;
turesi rasyti visa funckija.
Kiekvienas daiktas turi tureti savo paskirti ir C nuo Flash skiriasi
pakankamai stipriai, net ne tiek savo sintakse kaip savo paskirtimi ir
jei bandysi apjungti sauksta ir keptuve, tai neturesi nei to, nei to.