Tema: Re: haXe
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-10 14:11:20
"Vidunas" <vidunas@kauno.centras.lt> wrote in message news:ilae9g$97c$1@trimpas.omnitel.net...

> - taip manė netgi Vladimiras Iljičius LENINAS.
>
> p.s.
> problema ta, kad pasaulis negali sustoti,
> todėl negalima viena kalba ir negalimas komunizmas..
>
> :(

    Na gal pakolkas ir negalima, viskam savo laikas :)  Esme to kad sakiau ateitis, turejau galvoje kad toks poziuris labai sveikintinas, ipac is komercines imones pozicijos, kad vienoje sistemoje naudota koda galima pritaikyti kitur, butent haxe del to ir buvo sukurta, kai imone susidure su problema kaip viena kalba rasyta koda paversti kitos kalbos kodu, del to buvo sukurta haxe, kad rasyti 3 kalba kuria tiesiog galima trasuoti i kitas.

    P.S. Haxe sintakse ner man pati mieliausia, jau geriau kokia java ar c# butu tapus tokia kalba, cia daugiau esme idejoje.