Tema: Re: DataBase sveria ~22Gb
Autorius: Dainius
Data: 2011-02-14 16:36:46
On 02/14/2011 03:01 PM, Laimis wrote:

> Aš siūlau susimąstyti, kas *buhalterinėje* apskaitoje naudoja
> transakcijas, kaip apskaitos įrašų/duomenų istorijos saugojimo būdą,
> auditą? Truputis žinių šia tema, turėtų sufleruoti, kad apskaita pati
> savaime privalo turėti (ir turi) ataskaitinius/balansinius laikotarpius
> ir visa istorija, atspindinti būklę praeityje, yra saugoma/fiksuojama.
> Kai tiek jau yra aišku, tampa labai aišku, kad išsipūtęs transakcijų
> log'as gali būti drąsiai nushrink'intas (o kad/kai jis tiek išsipūtęs,
> tai tik ironiškai byloja, kaip iki lemputės yra tiems, kurie „gali
> [...]

mane kaip tos db administratoriu labiausiai jaudintu fraze "labiausiai
tikėtina, tai — numatytasis atvejis"
vat jei programos gamintojai pasakytu, kad man to logo nereikia, nebent
noriu papildomai apkrauti diska, tai trinciau nesusimastydamas ir
atsitikus ivykiui durciau pirstu i juos ir pasakyciau, kad jus patys
saket, jog tai nesvarbu ir dabar taisykit.
O iki to laiko keikciau programos gamintojus ir ziureciau, kaip galima
ta log'a isskaidyti.
Nes programos gamintojai lygiai taip gali galvoti, kad sugriuvus
duombazei "labai tiketina", kad bus tranzakciju logas is kurio jie ir
atstatys duomenis.
Be to IMHO buhalteriniai irasai, tai ne tas pats kas db tranzakcijos ir
teoriskai tikriausiai visus irasus butu galima suvesti per nauja is
pirminiu dokumentu, kad triju metu laikotarpio, bet tikriausiai cia tik
teoriskai.