Tema: Re: DataBase sveria ~22Gb
Autorius: Dainius
Data: 2011-02-14 14:45:48
tai tu siulai is full recovery pereiti i simple? ir ka tokiu atveju
daryti kai subyres diskas viduri dienos? atstatyti is praeitos savaites
kopijos?

atsiprasau, jei neteisingai suinterpretavau komentara, bet veikiancioj
db atjungti loginima man atrodo mazu maziausia neatsakinga. del to ne
tik is darbo galima islekti, bet dar ir materialiniu nuostoliu patirti.