Tema: Re: klausimas PHP zinovams
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-26 14:57:33
    Siaip ziurint kokia ten biznio logika, naudoti priklausomai reikia arba sesija arba hidden field, jeigu tai susija su navigacija tai geriau hidden, jei tai susija su isiloginusio userio sesija ir nepriklauso nuo konkretaus tuo metu uzkrauto content tai geriau naudoti sesija.

    Pvz. Isilogina useris, tu isimeni jo userId ir to user id jo isiloginimo sesijoje gali tau daznai prireikti, pvz jis atlieka kazkokius veiksmus ir pan.

    Pvz. Pvz isilogines useris dirba su kazkokiais duomenimis ir veiksmu sekoje gali duomenys kisti, ar is viso pereiti dirbti su kitais duomenimis, tada geriau hidden field.

    P.S. Teke matyti kai programeriai kur reikia ir kur nereikia naudoja sesija, poto jei rankomis url pakeiti vel permetineja i sena nes viskas saugojama sesijoje, nors aisku jei to butent reikia - neleisti nueiti kitur tada galima, taip pat jei tai gryna navigacija, tai geriau tada naudoti GET parametrus, pvz useris browsina po kazkoki medi kur kiekviens elementas turi ID ir t.t..

JDM.