Tema: Re: klausimas PHP zinovams
Autorius: ReM
Data: 2011-01-26 13:36:52
"Quicker" <profesionalus@gmail.com> wrote in message
news:ihov37$98b$1@trimpas.omnitel.net...

> <input type="hidden" name="kintamasis" value="reikšmė">

Ačiū. Viskas paprasčiau nei iš pradžių atrodo. :)

> <?php if (klaidos apibrėžimas) print "Klaida..."; ?>

Turbūt ne visai teisingai paklausiau. Po POST vykdomas kitas php, o po jo
įvykdymo, turėtų pasirodyti pirmasis php (html), kuriame ir būtų įterptas
klaidos pranešimas. Problema tame, kad neišku kaip iš to kito php, klaidos
pranešimus perkelti į pirmąjį...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5820 (20110126) __________

http://www.eset.com