Tema: Re: java web services - reikia patarimo
Autorius: Tadas B.
Data: 2011-01-02 11:44:00
su sertifikatais viskas aisku - blogai sugeneravau self signed
sertifikata.  kai klausia first and last name reikia vesti to url, ant
kurio testuoji https, t.y. localhost arba kompo_vardas. Taigi su
sertifikatais susitvarkiau ir klientas jau kreipiasi i servisa.

kadangi su SOAP mano pirmieji zingsniai, tai bandau suprasti, kaip turi
atrodyti SOAP response, kai atsakymas turi buti toks:

<soapenv:Envelope xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"
xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema"
xmlns:soapenv="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/"
xmlns:oms="http://schemas.somepage">
    <soapenv:Header/>
    <soapenv:Body>
       <oms:GetUserInfoResponse
soapenv:encodingStyle="http://schemas.xmlsoap.org/soap/encoding/">
          <GetUserInfoResult xsi:type="xsd:string">?</GetUserInfoResult>
       </oms:GetUserInfoResponse>
    </soapenv:Body>
</soapenv:Envelope>

o tas string  turi buti an XML-formatted string pvz:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
    <userInfo xmlns = "http://schemas.somepage">
       <phone>090123456</phone>
       <smtpAddress>userid.spmail@spdomain.com</smtpAddress>