Tema: Re: java web services - reikia patarimo
Autorius: Tadas B.
Data: 2011-01-01 16:42:57
  Saras bus teisus - viskas gerai yra su mano responsu. Rasau web servisa
microsoftiniam klientui ir vistik neveikia del to, kad ms klientas kazko
visai nesikreipia i mano WS, t.y. nieko nematau per HTTP monitoriu. Nors
kai bandau per savo test klienta uzklausas matau. Windows event vieweryje
randu tokias 4 klaidas:
1. Soap error: Bad certification authority
2. Soap error: Unspecified HTTP error..
3. Soap error: Unspecified HTTP error..
4. Soap error: XML Parser failed at linenumber 1, lineposition 0, reason
is: System error: -2146822888.

MS klientas reikalauja SSL, tai esu su java toolsu sugeneraves sertifikata
ir ant Tomcat https veikia. Ar tik nebus taip, kad ms klientui netinka ne
trusted sertifikatas ir net nebando jungtis...