Tema: Re: req: freeware licenzijos txt
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-21 16:39:13
    Nu softelis jau padarytas, releasint noriu, tai failu skeneris kur praskenuoja nuo nurodyto katalogo failus ir suiesko vienodus, na ir leidzia dublikatus pranaikinti, ta prasme daznai buna per laika prisikaupia visokio galo diske ir man va paciam prireike tokio softo, kad dublius pranaikintu, toolsas bent man naudingas, kuri laika galvojau apie ji kol galu gale skyriau pusdieni ji realizuoti :)