Tema: Re: Įrašo MySQL lentelėje papildymas su Delphi
Autorius: Niekados
Data: 2010-12-07 15:04:26
Sveiki Vytautai,
Kaip matau dirbate srityje kuri mane laisvalaikiu domina. Tad turiu
klausima:

Kaip dirbant Delphi 2007 arba kitoje versijoje su duomenu baze MySQL
padaryti toki dalyka (Naudoju: Delphi 2007, MySQL ir MyDAC veliau pridesiu
ir Fast Report 4 )  :

tarkim turime TForm1 ir joje esanti edit1 ir daugybe label. Kaip man
padaryti kad rasant koda arba ID edit1 lauke, automatiskai isfiltruotu is
lenteles duomenu bazeje atatinkama koda arba ID ir prie jo esancius duomenis
atvaizduotu tuosia label laukuose. man nesigauna padaryt pati filtracija,
kad as rasau tarkim po viena simboli ir jis automatiskai filtruoja ir
vaizduoja rasta variata.

Aciu uz atsakymus