Tema: Re: Įrašo MySQL lentelėje papildymas su Delphi
Autorius: 2x50
Data: 2010-12-07 12:50:42
:) tai sitas neruko, o kas bus jei kitas rukys? Arba jei telefonas
paskambins, ar kas nors uzeis pasisneketi (bosas pvz.), arba jam reikes
skaiciuotuvo pagalba sutikrinti duomenis, esancius kazkokiuose popieriniuose
dokumentuose?
Esme tame, kad sitai reikia numatyti, nors ir gali atrodyti, kad "kasininkas
uzdelsimu nedaro". Visi "daro uzdelsimus". Tai vat del to, kad kasininkas
uzblokaves irasa (jei lentele, tai dar blogiau) kazka veikia, gausis labai
paprastas dalykas - visi kiti vartotojai, kurie bandys skaityti(!) tuos
pacius arba "salia esancius" duomenis, tures laukti, kol kasininkas pabaigs
savo reikalus.
Del duomabazisto, tai manau, dirbant su kazkokia dbvs, visu pirma reiketu
issiaiskinti ka ji gali ir kaip ji veikia. Nes GUI sukurti yra viena, o
sistema suprojektuoti, visai kas kita, ir norint suprojektuoti efektyvia
sistema, paremta db, visu pirma reikia tapti duombazistu, imho... :)
O kad irasai "pabega", tai man cia panasiau i nelabai gero sistemos
projektavimo pasekmes, nei i Delphi anomalijas.
Siulyciau siek tiek pristabdyti ir pasidometi kaip projektuojamos
aplikacijos, naudojancios butent MySQL baze ir turincios konkurentiniu
transakciju. Manau, www galima rasti tikrai nemazai apie tai. Best practices
tsakant :)