Tema: Re: Segmentation fault (html)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-26 16:00:11
"saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message news:icoc0f$e9p$1@trimpas.omnitel.net...

>  Aiškinimosi metu -- visai naudinga priemonė. Tai yra, pasidarius failo kopiją.
>  Bet imti ir palikti tokį naują formatą laimė nusišypso retai, bent jau man.
>
> --
>  saimhe

    Nu jei kodas ner visai tragiskas tai nekeiciu, bet teke ne vieno veikejo taisinet kazka kur tik jis viens savo voodoo magijoje suprasdavo speju kazka ir daznai tokie jau tada ne nedirbdavo prie to projekto ar toje imoneje aplamai tai kada pats tampi atsakingas keiti kaip tau patogiau, nors as pats ipratintas pagal tam tikrus standartus viska rasyt kurie artimi i MS, tai nemanau kad ka gazdinciau su savo formatavimu.