Tema: Re: Segmentation fault (html)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-26 13:58:44
    Jei kalbant kaip kam kas asmeniskai patinka, tai as jei tenka dirbti su svetimu kodu ir randu bardaka kode ar SQL proceduroje pirmoje eileje viska sutvarkau, suformatuoju graziai, atskiriu atskiras logines dalis, o tik po to bandau i ji gilintis ir suprasti, kai kazkokia vieta issiaiskinu parasau komentara prie jos ir t.t... kitaip as sito neisivaizduoju..

    P.S. Cia gal jei dirbi vien prie savo kodo tai gal viskas ir aisku ;) bet komentarai net savam kodui reikalingi.