Tema: Re: Top x: ieskomas Programuotojas
Autorius: Nerijus T
Data: 2010-10-26 11:45:13
tuos laikus prisimenu buvau tik zioplys landziojantis parogramuoti fortran77
ir pasiusti failus i kito console, bet virtuves suptilybiu tikrai nezinojau.
Seip juokinga kad kas prisikabino prie skelbimo del to programuotojo.
Kiek visokiu skelbimu - tai kas bando perparduoti uzsienio uzsakymus, tai
iesko, iesko , iesko ir neaisku ko iesko, siuo atveju jokio stebuklo
neizvelgiu.
yra gi bajeris ieskomas it zmogus kuris moka 1500 it technologiju.
dabar standartas PHP, Ajax - kodel ne JavaScript
JavaScript ir Ajax - meslas ne google friendly technologijos
Visur yra kazkokia mada - ji is kazkotai transformuojasi, ir reik manyti
turi kokio tai racionalumo.