Tema: Re: VBScript: Overflow. kur klaida?
Autorius: Tomis
Data: 2010-10-18 13:37:33
Na ne taip paprasta papasakot. Nezinau ar pavyks aiskiai isdestyt

Skriptas rasosi Siemenso WinCC Flexible aplinkoje, jis skirtas nuskaityt
nuo kontrolerio duomenis (tagus) ir grafiskai atvaizduoti procesa. ty
kuriama proceso vizualizacija. Flexas palaiko VBScript. Kokia windows
scripting versija naudoja nzn kaip paziuret. Testavimui yra simuliatorius.
Veliau ta vizualizacija su skriptais leidziama ant WindowsCE.

Pateiktas kodas pilnas (beveik, kitkas visai nesusije su problema), ko dar
nepaminejau:
- kontrolerio dumbazej yra kintamasis, kuris nuskaitomas kaip DWORD i taga
"AAA_Status" (vyksta automatiskai be mano isikisimo)
- sukurtas faceplate susikuria atskira tagu erdve, i kuria
perduodamas(irgi automatiskai, tik nurodai ka perduot) "AAA_Status" ->
SmartTags("Properties/Status"), kuris yra ULong tipo (DWORD'o neduoda
pasirinkt, jei isrenki Long tuomet netinka perduodamas DWORD)
- tuomet su tuo SmartTags("Properties/Status") atliekami mineti veiksmai..

Zodziu tokie specifiniai dalykai cia, nesugebesiu aiskiau papasakoti
trumpai.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/