Tema: Re: Patarimo del TVS ir programavimo kalbos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-10-13 16:07:33
    Tai manau imk php, o del TVS, yra ne vienas opensource pvz. Drupal, Wordpress, Joomla, visokie TYPO3 ir t.t...

    Tik tiek kad bet kokiam TVS be to kad ji aplamai ivaldyti reiks dabresti iki lygio kad jam kurti modulius uztruks.... del paciu TVS tai jie skirti daugmaz tokiem dalykam:

    Wordpress - skirtas labiau blog'am - vienas paprasciausiu;
    Drupal - socialiniam tinklam - yra baisulinis monstras su begale galimybiu ir valgymu daug resursu;
    Joomla - kaip jie patys raso "The dynamic portal engine and content management system." - pats nenaudoju, kas del Joomlos priklausau kategorijai zmoniu kurie sako kad joje nerado logikos.

    Man asmeniskai Drupal prie dusios, bet as su juo ir sedziu jau nemaziau metai, tai nesenai buvo prireike tai pasirasiau jam savo moduli, dabrendau iki to, bet tikrai nepasakyciau kad labai paprasta tai padaryti, funkcionalumas mano modulio buvo minimalus, bet labai daug teko dirbti prie kodo gabalu kurie riso ji i Drupal TVS, dokumentacija gan kuda viso to, tenka daug naudoti "Метод научного тыка".