Tema: Re: VS2005 ir Paint
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-09-08 16:14:44
    Ten speju java - kuri greiciausia turi vaizdo sinchronizavima, taip kaip ir directx, pas java stipriai isvystytos grafines funkcijos, nu tai pasiimk koki picture box ir piesk tada visiskai i  ji, naudok tam backbuffer arba doublebuffer (framebuffer) metoda.

    Tai reiskia kada, pastovaus ciklo, tiksliau pavadinciau heartbeat'o metu (nes viduje ciklo paprastai apdirbama ir klaviatura ir visi kiti eventai ir t.t...), pirmoje eileje isvedamas buferyje turimas pilnai nupiestas ir uzbaigtas kadras i ekrana, po to apdirbama logika, valdymo (klavisai, pele) apdirbimas, tada daleiskim kazkoks objektu judejimas, kolizijos o poto piesiamas naujas kadras buferyje, bet ne is kart i ekrana, i ekrana isvedama tik pilnai baigtas vaizdas - butent del to kad nebutu vaizde ivairiausiu gliuku ir matytusi kaip piesiama (zaidimuose sioje vietoje naudojamas net assembleris), pvz kaikurie zaidimai piesia po kelis kadrus ir pan.. visumoje kadrai gan daznai keiciasi 30+ kartu per sekunde jei algoritmas ner kazkoks blogas ir letas (nekokybiskas).

    P.S. Darbas su grafika ir grafiniai efektai visada yra akiu apgaule (c) me ;)