Tema: Re: reikai jusu patarimo
Autorius: BigM
Data: 2010-08-18 09:08:09
Esmė ta, kad galiojanti pavardė gali būti viena duotu laiko momentu. Tai
reiškia, kad tu visose savo lentose, kur saugoma pavardė, turėsi turėti
laiko intervalus, neskaitant kad turėsi dar ir parašyti tikrinimus, jog
pavardžių galiojimo laikotarpiai nepersidengtų. Kai tuo tarpu paimtum,
padarytum vieną asmenų lentelę su laikotarpiais, o kitose lentose naudotum
FK į asmenų lentą.