Tema: Re: konkursai ir korupcija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-08-17 14:38:24
    Na nebutinai, va vienai sistemai kur gan daug laiko teko priziureti, viena papildoma moduliuka sukurt reikejo, tai teko jiem konkursa daryti tam, nors pointo jokio nera, tos sistemos is viso niekas daugiau nezino be manes ir visiskai ne neisivaizduoja ko ten reikia, bet popierizmai yra popierizmai, forminom ir jau praktiskai baigiau ta darba.