Tema: Re: .Net projekto architektura
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-10-06 12:59:36
    Teke su tokiom technologijom dirbti, daugiausiai su sandelio sistemom, klientas pageidaudavo prekiu saraso su gan daug ivairios informacijos apie preke, neskaitant ivairios uzsakymu ir didelio kiekio klientu informacijos, tai MSSQL CE (tavo vadinamu SQL Compact) nevezdavo tada daugiau kaip 1500 prekiu irasu (bent ant tu pda) ir labai daug vietos uzimdavo tas jo failas palyginus su SQLite.

    Veliau perdariau visa ju programeles varikli ant SQLite, tai laisvai dirbdavo su 20 tukstanciu prekiu irasu islaikant tapacia db struktura ir is bedos net su 100 000 nors tiesa letai, duomenys su SQLite lyginant su MSSQL CE laikomi kokia 10 kartu kompaktiskiau net Unicode rezime.

    Si Micsosoft technologija siuloma PDA yra visiskai ne nasi, nepatogi ir t.t.. ta prasme:

     1. uzima daug vietos laikomi duomenys PDA
     2. su dideliais ju kiekiais PDA dirba letai.
     3. Nepatogu keisti kazkokia DB stuptura, tenka p*stis su MSSQLsinchronizacijom.

    Nuo .NET 2005+ CF yra gerai atidirbta sio framework ADO.NET dalis ir bent jau su MSSQL galima dirbti beveik taip pat kaip ir is ne compact frameworko, ta prasme laisvai accessint MSSQL ir is tem imti ar i tenai deti duomenis, tai kazkoks duomenu apsikeitimas ne problema, o vietine saugykla laikas parode kad geriau tarnauja SQLite, labai paprasta DB, palaikanti net tranzakcijas, taip kad aisku tavo reikalas sprest ka naudoti.

    p.s. Tiesa PDA kuo puikiausiai dirba su SOAP Webservice'ais tai esant pastoviam online variantui galima is viso be vietines PDA db dirbti.