Tema: Re: Reikia pagalbos C#
Autorius: Tomis
Data: 2010-09-16 14:31:53
Nu ir as STL. (anksciau teko su ASM krapstytis tai STL man priimtinesne)..
Kartais SCL. Dideliu bedu ir as nebematau kai jau dauguma bugu zinau ir
radau budus juos apeit, o su kitais trukumais tiesiog susitaikiau ir
uzmirsau.
Be to pastebejau labai skiriasi poziuris tu kurie programint pradejo
iskart nuo kontroleriu ir tu kurie anksciau programino kokiu pvz paskaliu,
delphi, C.
Kai nezinai jog galima geriau tai atrodo kad taip ir turi but - tuomet
viskas ok.

Kazkada kai buvau labiau piktas ant siemenso softo buvau sugalvojes toki
palyginima: kompanija padare super klaviatura, visi deklaruojami
parametrai super, klava blizga ir tt. nusipirkus paaiskeja jog nera
mygtuko "a" tiesa pridetas toolsas su kuriuo gali ta "a" raide nusipiesti
ir iterpti ten kur tau reikia. Issaugot savo piesinuko negali tad kaskart
kai tau reikalinga "a" turi piest is naujo.

Galeciau cia privardint daug tokiu nedadielku, bet ar kam cia idomu.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/