Tema: Re: apie netbook
Autorius: Ostapas
Data: 2010-06-01 20:50:56
Naudoju Lenovo S12. klaviatura padoraus (atrodo netgi normalaus) dydzio -
tas labai dziugina. Siaip stabdis, bet kadangi kompas naudojamas remote'u
prisijungt, web'e pabrousint ar news'a koki paskaityt, tai uztenka. ekranas
is pradziu buvo mazokokas, po keliu dienu jau labai smagus pasidare ir visi
kiti per dideli gaunasi. Labiausiai dziugina, kad smagiai telpa i tase ir
nereik kuprines tampytis.
Taip jau nutiko, kad sekmadieni netbook'a atidaviau fejai i uzusienius
veztis, tai dabar sedziu su jos Lenovo 3000 N200 (kazkada jis buvo mano ir
labai dziugino :)). Tai nesveikai didelis ir nepatogus daiktas :D
resume: 100% patenkintas. Jei tik biudzetas leidzia, rekomenduoju. Galima
butu ieskot su Inteline grafika ir trim celem (kaip supratau, batareika nera
labai svarbus kriterijus) - turetu but pigesnis, bet ant Lietuvos surast
sudetinga. Tiesa, kai kurie modeliai lyg ir turetu turet PCI Express jungti,
bet butinai prie vietos reik fiziskai tikrint, nes praktiskai visuose
aprasymuose yra, nors realybej nera.