Tema: Re: q: apie netbook
Autorius: gk
Data: 2010-05-31 11:57:36
pas mane abu 6 celes (tai vienas islindes i lauka, o kitas i aptacia) tai
biski geriau laiko :)

jo Eclipse irgi norma (java ir kartais Android (nors pastarasis jau
uztrunka kol uzsikuria), o Netbeans - tragedija :)

su filmais ir muzika viskas ok, ir su flash'u jau gerai (nuo 10.1
versijos ustvarke kaip ir) nors anksciau rodydavo kokiais 10 fps :D