Tema: Re: .NET Default button dilemele
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-05-26 21:48:39
Neparasiai kad offtopic:) kai kuriau tema dar nezinojau kaip issprest, bet per kokia valanda radau sprendima A, tik poto buvo dar beda su tuo kad enteris suveikdavo ir kada nereik, bet tai poto ir pataisiau dienos begyje, poto pamanyta buvo kad gal kam tai pravers ir kad gal ne man vienam tokia beda buvus su user controlais ir tada idetas sprendimas.