Tema: Re: .NET Default button dilemele
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-05-25 16:24:35
tai visų pirma kogero čia nevisai standartinis textbox'as ? nes standartinio
definitione nieko nėr apie autocomplete...
o jei jau turi nestandartinį tai turi vadinasi ir eventus kurie handlina
keyup/down
tai vat tiesiog padaryk kad jei selected text<>text (nu mol useris įvedė
dalį norimo teksto) ir keycode==enter, e.handled =true, kur e - keypress
eventas regis, kiek pamenu po tokio dalyko aukštesniem controlsam eventas
nebebus paduotas...
vėlgi jei čia pas tave asp.net ir ajaxai tai tada gali ir nesuveikt...