Tema: Re: A: Grieztai siuo klausimu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-05-19 16:40:09
> O kas liecia DB, visgi daznai informatika ir verslumas prasilenkia, vien is
> to tasko, kad ziuri is skirtingu piramides poziciju. Taigi galima butu
> prieiti bendros isvados ,kad atrasti tame aukso viduri nera paprasta, o
> kategoriskumas sioje plotmeje visiskai beprasmis.

    Kai programavimo skyriaus vadovu dirbau tai imones savininkas buvo susijas su informatika ir sistemu projektavimu, tai labai itakojo jo poziuris kaip jo manymu viskas paprastai pritaikoma kitur kas jau padaryta, del to ilgoka laika masciau kaip technologiskai realizuoti jo ideologija, nes ji ne beprasme tik sunkiai labai realizuojama pigiais kastais, del to tai man dalinai dilema, kaip padaryti ir avy sveika ir vilka sotu :)