Tema: Re: A: Grieztai siuo klausimu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-05-19 14:20:13
Mano poziurio taskas

    Kiek mokama pinigu, toks rezultatas, del to mano metodika yra tokia, kuri gina programuotojo interesus, viska daryti paprasciau kad lystu maziau klaidu ir programa to pasekoje geriau, dirbtu, vartotojui visiskai nusispjaut ar ten tu laikai ID kaip int ar kaip string, jam svarbu veikia, ir jei kazkokio ne iki galo blogo tipo luzines programa tai jis tave nuo to tik keiks, taip pat jei tu etatinis keiks tave ir projektu vadovai ir sefai, gal ir atrodysi kietas pries programmerius bet tik pries juos...

    Pas mane darbas optimizuotas i puse kaip kuo greiciau ir kokybiskiau padaryti rezultata, o ne i tai kad 2 milisekundem dirbtu greiciau kazkas, idedant i tai 2 menesius laiko...