Tema: Re: reikia programerio
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-04-29 11:24:19
http://www.demotivationalposters1.com/wp-content/uploads/2009/05/unique-just-because-you-are-unique-does-not-mean-youre-useful1.jpeg

kaip jau sakiau - žinios dar ne viskas, sugebėjimas jas tolydžiai perteikti
ir dalintis, kita kartą gal net formalizuoti šiuolaikinėje mokslo
visuomenėje yra vis svarbesnis.
jei vienas dirbi (kaip suprantu dabar dirbi sau) tai to nepajunti, bet jei
reiks bendraut ir komunikuot - sistemiškai pateikta informacija yra
svarbiausia. Deja kai patys žmonės mokosi į tokius formalumus niekad neina,
tada ir design patternų žinojimas tampa nesvarbus, ir procesų pavadinimai,
standartai ir visa kita kas yra "šabloniška" ir neunikalu.