Tema: Re: SQL uzklausa
Autorius: b2b
Data: 2010-04-16 11:16:41
negerai taip, nes isrenka visas reiksmes A reiksmes, kurios turi B lauke
arba "konkreti reiksme 1" arba "konkreti reiksme 2".

o man reikia, kad isrinktu A reiksmes, kurios turi B lauke "konkreti reiksme
1"  ir arba turi "konkreti reiksme 2" arba jos neturi.

sorius, jei is pirmo karto ne visai aiskiai parasiau.

pvz.
A              B
Kodas1    Reiksme1
Kodas1    Reiksme3
Kodas2    Reiksme1
Kodas3    Reiksme1
Kodas3    Reiksme2

Jei as noriu matyti visas A stulpelio reiksmes, kurios trui B stulpelyje
reiksmes "Reiksme1" ir "Reiksme2"

Rezultatas turetu buti toks:
A              B
Kodas1    Reiksme1