Tema: Re: Index
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-16 09:06:00
    Siaip tai galima sakyt ner jokio VB kaip platformos .NET'e, .NET'e yra .NET platforma, yra C#, VB.NET, J# ir C++ su kuo rasoma .NET platformoje, naudojasi tos pacios praktiskai bibliotekos tarp siu visu programavimo kalbu, taip kaip programuojant .NET platformai praktiskai isnyko savokos VB programuotojas ar C++ programuotojas ar j# programuotojas ir liko tik savoka .NET programuotojas, nes is esmes nieks nesiskiria visur feature'ai tie patys jei tai .NET, rasai tik kiek kita sintakse prie kurios geras .NET programeris adaptuosis max per savaite... o rasai is esmes tapati dirbi su tais paciais namespace'ais kaip pvz:

System;
System.Data;
System.Collections;
System.IO;
System.Text;
System.Windows.Forms;

ir tt... ir pan..

    .Visa .NET ideologija unifikuoti ja kaip platforma tik paliekant keleta programavimo kalbu kad programuotojui butu paprasciau pradeti darba, pats as be J# rasau bet kuria is likusiu kalbu be dideliu problemu, nors manau su j# man adatacija neuztruktu ilgai zinant tiek c++ tiek java tiek c#, bet kazkaip labiausia megstu C#, del to galiu rasyt patarimus kad ir neteko nieko kurt jau keli metai su  VB.NET kas liecia VB.NET nes VB.NET lygiai tapati naudoja ka ir kitos .net kalbos, del to cia ne kazkoks VB upgrade, o nauja platforma o VB tik tiek kad labai populiarus yra amerikoje del to speju buvo paliktas...

    O tokius tau reikalingus dalykus tikrai galima labai ivairiai realizuotis, pvz tau reik visu TextBoxu tai ir sukishi i koki: List<TextBox> ar List<Button>  jei buttonu (list su tipu gal kiek kitaip VB apsirasineja bet tokius dalykus suzinot galima pagooglinus per 5 min :)