Tema: Re: duomenu importavimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-12 08:48:02
    Turi ir taip eit, tai ten kazko vistiek reiks panasaus i select * ziuri koks dbf (ju visokiu buna man rodos) tada eini i  koki www.connectionstrings.com susirandi jam string atitinkamai pagal savo db kreipties platforma (ODBC ar oledb ar ado.net ir t.t..) tada aiskiniesi kokia sintakse sql kreiptis i ta dbf ir viskas...