Tema: Re: Puslapio nulauzimo testai
Autorius: Nerijus T
Data: 2010-03-08 13:04:11
Reik naudoti ne kokius LAMP o naujausias Apache PHP MySQL TVS versijas . Bet
nuo klaidu nieks neapasugos. Jei google nesugeba javascript suimituoti
onclick ivykio. Tai vargu ar kas istestuos automatiskai php skripta. Bet tu
lyg kalbi apie toki s... kaip guestbook uzspaminima.
Gal tu nevark .
p.s.
cia viskas surasyta
http://www.securityfocus.com/