Tema: Re: help : SQL CAST funkcija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-02-09 13:48:26
    Neesu duomenu dubliavimo didelis salininkas, bet kaikuriais atvejais sveika dubliuoti duomenis, ipac kas liecia performance, buvo sistema is kazkur apie 100+ lentu, na ir pvz vien asmens duomenys saugomi buvo kazkur ~15 lenteliu su archyvavimu kiekvieno pakeitimo, nekalbu cia jau apie tai kad objektu ID negalejo buti generuojami lentoje kur einamoji objekto informacija laikosi...

    Na ir gan tokioje sudetingoje sistemoje kada tau reikalinga informacija issitraukti reikia apjungti pvz 10+ lentu ir dar atlikti su gan daug kriteriju kurie eina is skirtingu lentu paieska per gan didelia duomenu baze (milijonai irasu) - realiai veliau pasirode kad dubliavimas kaikuriose vietose buvo priimtinas ir didino stipriai darbo nasuma.

    Kaip sakant gali buti ir pasyvus performance efektas, kada tu updatindamas kazkokia informacija tuo paciu generuoji, ar updatini dar ir informacija skirta performance pagerinimui, esme kad dali apkrovos taip nukrauni, nes kitu atveju tektu tos vienos dideles paieskos metu visus siuos dalykus sukt, daznai net ir programos kas rasoma ilgiau ir daugiau apgalvojant veikia uz tai po to greiciau, man asmeniskai tai auksine taisykle.