Tema: Re: help : SQL CAST funkcija
Autorius: IF
Data: 2010-01-30 15:52:42
Kai labai senais, senais, akmens amziaus laikais,buvau jaunas ir durnas ir
programavau asembleriu, taip pat maniau kad laukai turi ristis, grieztomis
primary - secondary key, number strukturomis. bet laikai keiciasi, niekas
nestovi vietoje vyksta progresas ir nauji gyvenimopoziuris ir manau kad
pasikeitus ateiti hardvarui, sis STRING risys tik tobules :)

Juk lentu tarpusavio risys, taip pat risys tarp objektu, ne tiesa Jordanai,
o kodel ir cia nepanaudojus stringo :), o dar plius kaip matome apkabineto
logiskomis duomenu transformaciju klasemis ;)