Tema: Re: Karas yra gerai
Autorius: Klumpius
Data: 2019-04-05 17:20:29
Pirmyksciai zmones skirtesi i karius, zemdirbius ir zynius.Zemdirbiai
turi arti zeme, kariai - kariauti, o zyniai i prota atvesti. Indijoje dar
yra sudros. Beveik vergai.
JAV tai ne amerikonai, o ivairiu Europos valstybiu palikuonys. Lietuvos
nepriklausomybei lietuviu iseiviai daug padare. Tarp amerikonu yra,
pavyzdziui, 10 milijnu lenku, kuriems Lietuva kap kankorezis siknoje. Ju
itaka desimt kartu didesne. Nurodykite priezasti kodel Lietuvoje
nesurengti pratybu?

"Vienuoliktoko nesužavėjo pasiūlymas tarnauti kariuomenėje: geriau
emigruos"
delfi.lt/pilietis/voxpopuli/vienuoliktoko-nesuzavejo-pasiulymas-tarnauti-
kariuomeneje-geriau-emigruos.d?id=80789265
Didžioji dalis (Šiaulių mokyklos) mokinių iš (KAM'o atstovo) tyčiojosi.

"Paviešinti išskirtiniai vaizdo įrašai iš „Ilovaisko katilo“: tai buvo ne
karas, o sušaudymas tire"
delfi.lt/news/daily/world/paviesinti-isskirtiniai-vaizdo-irasai-is-
ilovaisko-katilo-tai-buvo-ne-karas-o-susaudymas-tire.d?id=65795248
Kol Kijeve vyksta paradas, mes čia esame priešakinėje ir, kaip sako
kariai, sėdime plikais užpakaliais  nei technikos, nei normalios
ginkluotės, nei žmonių

"Lietuvos kariuomenė planuoja laivo pirkimą"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-kariuomene-planuoja-laivo-
pirkima.d?id=80650559
teršalų likvidavo ir gelbėjimo užduotims Baltijos jūroje vykdyti
-
Kariuomenei padidino finansavima. Dabar svarsto kur tuos pinigus
iskaisioti. Visuotines karines prievoles nesugebama ivesti, nes pinigu
nera, bet perka kariuomenei visiskai nereikalinga laiva. Jeigu toks
laivas reikalingas tai ji turetu pirkti, sakykim, Prisgaisrines apsaugos
ir gelbejimo departamentas prie Vidaus reikalu ministerijos.

"V. Jokubauskas. Karinis rengimas  ne sovietmečio, o tarpukario patirtis"
delfi.lt/news/ringas/lit/v-jokubauskas-karinis-rengimas-ne-sovietmecio-o-
tarpukario-patirtis.d?id=73245084
1929 m. Lietuvoje buvo įvestas karinis rengimas mokyklose minimaliai
parengti būsimai karinei tarnybai (tarpukariu Lietuvos kariuomenėje iš
viso tarnavo apie 280 tūkst. vyrų), o universitete supažindinti studentus
su valstybės saugumo bei gynybos problemomis... įrodymas pokario
partizanai. Jų kumyrais buvo juos mokę mokytojai, kurie buvo atsargos
karininkai bei vietinių šaulių būrių vadai.

senis 2016-12-23 08:10 IP: 86.38.217.162
diskusija suvedama į "patriotizmo ugdymą". Kai bus karas, šaukiamo
amžiaus asmenys varys į kariuomenę, ir jokio skirtumo ar jis "patriotas"
ar ne. Ir nieks niekur neemigruos, nes visas transportas bus sustabdytas.
Kalbam apie civilių pasiruošimą patiems išgyventi, nes nieks jais
nesirupins. Kare civiliai įstatymai negalioja ir niekam jų
"neįkainuojama" asmenybė nerupės. Ir labai gaila, kad net Vilniaus
Licėjaus direktorius tokio paprasto dalyko nesuvokia.

Raktinis zodis - "patriotizmo ugdymas"

Nereikalingas referendumas. Konstitucija leidzia isimtis del dvigubos
pilietubes.

"Lietuvos ambasadorė: Londone lietuvių yra daugiau nei Klaipėdoje"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos -ambasadore-londone-lietuviu-yra-
daugia u-nei-klaipedoje.d?id=75228310
Izraelyje lietuvių kilmės žmonių apie 250 tūkstančių  tai yra Lietuvos
žydai. Pagal įstatymus jie gali turėti ir Izraelio, ir Lietuvos
pilietybes.

"Juozaitis kritikuoja Lietuvos pasirengimą karui ir teigia, kad
kariaujančių moterų negali būti"
delfi.lt/news/daily/lithuania/juozaitis-kritikuoja-lietuvos-pasirengima-
karui-ir-teigia-kad-kariaujanciu-moteru-negali-buti.d?id=80558883
Tegul jos sėdi prie kompiuterių, logistikoje, medicinoje.
-
Pritariu Juozaiciui, kad vadovybeje sipnaprotyste. Bet ta pati galiu
pasakyti ir apie Juozaiti.
Kariuomeneje koviniams buriams priklauso tik 40% zmoniu. Jeigu butu
visuotine privaloma tarnyba tuomet visos moterys "sedetu prie
kompiuteriu, kogistikoje ir medicinoje" ir dar joms reiketu atseiketi 20%
vyru, kad padetu nudirbti moteriskus darbus. Siandien gi musu kariuomeneje
60% vyru atlieka moteru vaidmeni kariuomeneje. Kad nebutu tokios gedos
reiketu visuotinai saukti i kariuomene 1-3 menesiams, kurios metu ismoktu
komandinio darbo, kaip suteikti pirma pagalba, gyvenimas kareivinese,
gyvenimas lauko salygomis ir t.t. Sunku tai net pavadinti kariuomene.
Mano vaikai skautu stovykloje prie Kernaves gyveno palapinese ir valge
lauko virtuveje pagaminta maista. Stovyklavimas tokioje stovykloje kainavo
10% minimalaus atlyginimo. Paskaiciuojan. Vieno menesio 30,000 vaiku
"tarnyba" valstybes biudzetui kainuotu 2 milijonus. Po tarnybos galima
butu ju paklausti kaip jie nesugeba uz minimalu 400 euru atlyginima
pragyventi, jeigu gyveno uz 40 euru?
Ir tik tuomet is atitarnavusiu atrinkti kas noretu savanoriais tarnauti
koviniuose daliniuose. Sakykim 10 menesiu ir dar 2 menesiai skirti skautu
mokymams. Paskatinimui po tarnybos jiems turetu buti isduodami leidimai
saunamam ginklui, pirmenybe i valstybes tarnyba, teise i daugybine
pilietybe. I savanorius nebutina priimti is karto po "skautu" tarnybos.
Savanoriais gali uzsirasyti, pavyzdziui, po skyrybu seimoje ar kitu
gyvenimo sukretimu...

"Skvernelis apie kariuomenę: kol kas visuotinio šaukimo įvesti neįmanoma"
delfi.lt/news/daily/lithuania/skvernelis-apie-kariuomene-kol-kas-
visuotinio-saukimo-ivesti-neimanoma.d?id=78934069
papildomai reikėtų 120 mln. Jei kalbame ir apie merginas, tai dvigubai.
-
Neveiksnus besmegenis

"Gynybos apžvalgininkai: kvalifikuoto kario per tris mėnesius parengti
neįmanoma"
delfi.lt/news/daily/lithuania/gynybos-apzvalgininkai-kvalifikuoto-kario-
per-tris-menesius-parengti-neimanoma.d?id=66097078
Mūsų sekretorės turi būti baigusios aukštąjį mokslą, mokytis ketverius
metus, o karys turi 12 savaičių. Kariui parengti reikia mažiausiai pusės
metų, o tam, kad jis išmoktų veikti dalinyje,  dar pusės... poligone teko
stebėti egzaminus.
„Jie blogai juda mūšio lauke, apie automatizmą nėra kalbos. Jie daro
tokias klaidas, kokių po bazinio parengimo neturėtų daryti.
-
Nei vienas sauktinis/savanoris nera paruostas Lietuvos gynybai. Uz tokius
rezultatus KAM'o vadovybe turetu buti susaudyta uz Tevynes isdavima.

"A.Pocius: atlikta karo prievolė rodo piliečio santykį su valstybe"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/apocius- atlikta-karo-prievole-rodo-
piliecio-san tyki-su-valstybe.d?id=52248047
Visame pasaulyje galioja nuostatos, kad į tam tikrus valstybės tarnybos
postus priimami valstybiškai mąstantys, atsakingi piliečiai, kurie yra
atlikę savo prievolę valstybei.

"Estijos generolas: savo piliečiams patikime namuose laikyti ir
granatsvaidžius"
delfi.lt/news/daily/lithuania/estijos-generolas-savo-pilieciams-patikime-
namuose-laikyti-ir-granatsvaidzius.d?id=69644614

"Ministerija nepritaria idėjai įvesti priesaikas valstybės tarnautojams"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/minister ija-nepritaria-idejai-ivesti-
priesaikas -valstybes-tarnautojams.d?id=53132459
-
VRM vadovybe irgi reiketu susaudyti uz Lietuvos isdavima

"Rusija karui ruoštis pradeda iš anksto: kaip šifruoti jų siunčiamus
signalus"
 Iš konferencijos „Lūžio taškas 2017“
delfi.lt/news/daily/lithuania/rusija-karui-ruostis-pradeda-is-anksto-kaip-
sifruoti-ju-siunciamus-signalus.d?id=75832673
„Mano rekomendacija būtų sukurti organizaciją, kaip rezervą, lyg
nacionalinę gvardiją, paremtą savanoryste, kuri netrukdytų nei žmonių
verslui, nei profesiniam gyvenimui. Ji galėtų būti vykti kaip 12 savaičių
mokymai, tik svarbu, kad tai būtų patraukli patirtis. Jauni žmonės ten
galėtų treniruotis, tuo pačiu rasti draugų, ten neturėtų būti smurto ar
spaudimo. Gal, pavyzdžiui, po treniruočių norintys galėtų šokti parašiutu
ar žaisti lazeriais. Svarbu, kad baigę tokius mokymus jie sakytų, kad po
jų tapo geresniais žmonėmis“,  kalbėjo C. Pietrasikas, pabrėždamas, kad
tokia mintis visai nėra utopija: Lenkijoje atlikta apklausa parodė, kad
56 proc. 19 metų jaunuolių norėtų dalyvauti tokiuose mokymuose... Tuo
pačiu būtų gauta ir socialinė nauda, ką puikiai įrodo Izraelio pavyzdys.
Izraelio vyrų gyvenimo trukmė viršija pasaulio vidurkį ir to priežastis
yra ta, kad jie visi tarnauja armijoje. Ten jie užmezga labai stiprius
socialinius ryšius, o tai, kaip rodo moksliniai tyrimai, yra viena
esminių ilgo gyvenimo priežasčių“

"Buvusį karį įžeidė kvietimas atnaujinti įgūdžius: per mėnesį išleidžiu
700 Eur, o jie siūlo  450 Eur"
delfi.lt/pilietis/voxpopuli/buvusi-kari-izeide-kvietimas-atnaujinti-
igudzius-per-menesi-isleidziu-700-eur-o-jie-siulo-450-eur.d?id=80032057
-
Kazkoks durniu laivas. Jeigu gauni valstybine pensija tai negali būti
klausimu del saukimo atnaujinti igudzius nemokamai. Tik jie turi būti
sisteminiai, ne ilgiau savaites per metus, bet kiekvienais metais ir pagal
is anksto suderinta grafika. Tai turi būti taikoma visiems buvusiems
patreigunams, gaunantiems valstybines pensijas.

Tuo tarpu Lietuvoje kapu ramybe.

[...]
Susiktas demagogas. Tiesiog saldofnas. Pinigu yra daugiau, negu reikia.
Pirmiausia prievolininkams neturi buti mokami atlyginimai. Savo vaikus
buvau pridaves i skautu stovykla. Gyveno palapineje. Maista gamino lauko
virtuveje. Stovykla man kainavo simbolini mokesti. Tokia sauktiniu
tarnyba turi buti atlikta is karto po mokyklos baigimo. Vasara. Saukimas
turi ivykti per 4 valandas lyg prasidejus karui ar sprogus Astravo
atominei.
Po sauktiniu tarnybos kariuomeneje turetu likti tik savanoriai iki
sekancios vasaros. Uz tai jiems butu mokamas atlyginimas, garantuojama
Lietuvos pilietybe ir pirmenybe valstybes tarnyboje.

[...]
Musu valdzia ruosia musu vaikus tiesiog "medziotoju" pramogai.
Ar negaletu buti skautu vasaros stovyklu vaikams nuo 10 metu is krasto
apsaugos 2% nuo BVP biudzeto? Tegu vaikai bent menesi palaksto po laukus
su dazasvydzio sautuvais su tikrais kariuomenes instruktoriais tam, kad
atejus laikui savanoriu tarnybos jie jau butu geriau pasiruose, negu
dabar baige sauktiniu tarnyba.
Anksciau reikalavimus ivykde savanoriai galetu tarnauti trumpaiu arba
pratesti serzantu kurse.

[...]
atlikę savo prievolę valstybei. Tai nėra jokia privilegija - atlikta karo
prievolė rodo piliečio vertybinį nusistatymą ir jo santykį su valstybe“.

[...]
Estiją visus du dešimtmečius saugo šauktinių kariuomenė. Šaukiami visi ir
šaukimo sistema nebuvo nei imituojama, nei kompromituojama, nei stabdoma.
Estijoje tarnauja ir prezidento sūnus, ir kitų garsių politikos bei
verslo elito atžalos, o be tarnybos kariuomenėje sunkiai įsivaizduojama
valstybės tarnybos pareigos.
Jau nuo 2001 metų (Lietuvoje) yra kalbama, jog SAVANORIAI turėtų
privilegijų ... įsidarbinant valstybės tarnyboje. Atrodo, panašios
įstatymų pataisos jau buvo rengtos bent keletą kartų, tačiau visos žlugo
dėl vienos priežasties viso dabartinio lietuviško elito vaikai nėra
tarnavę kariuomenėje.

[...]
Neturi Lietuva savo stalino, kad isvalyti ministrijas nuo ambaliniu
parazitu.

asdf, 2010 01 29 09:59
Estija kariuomenes kiekiu lenkia mus, nors yra tris kart mazesne tauta.
Spartanu jie nepirko, nes jis vistiek nenuskrenda iki Afgano, o laivus,
dvigubai uz musu naujesnius (1980 vs 1990) jie nusipirko is tu paciu
britu keliskart pigiau. Ju laivai kiek mazesni, bet atlieka ta pacia NATO
reikalaujama funkcija - isminavimas.