Tema: Re: Karas yra gerai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-04-04 09:14:41
Zenkliai lengviau kariaut, kai eiliniai civiliokai nemato i ju priziuretas vejas krentanciu bombu. Prie pergales lengviau
 prisidet saugiai gamykloje sovinius gaminant, nei apkase gulint ir juos eikvojant.

As jau kadais sakiau, kad paradoksas tame, kad Lietuvai bunant  su rusais, buvo saugiau, mat dori vakarieciai Lietuvos niekada nebutu puole. Tuo tarpu Lietuvai bunant su vakarieciais, nedori rusai ja gali uzpulti, bent jau taip ziniasklaida teigia.
Tad kokiu atveju didesne tikimybe, kad Lietuva bus uzpulta? Seniau Lietuvai raketomis nieks negrasino, o dabar?