Tema: Re: Zmones nirsta
Autorius: Klumpius
Data: 2019-01-23 17:47:08
Anais laikais buvo reikalavimas, kad butum is darbininku seimos... Kad
virsininkas istotu i partija turejo buti ikalbeti 2 proletarai, kad jie
istotu ir moketu nario mokesti.

Visi tokie valdzioje buvo. Kai uzaugo nauja karta jie jau i savo
proletariska praeiti kitaip ziurejo. Kaip Leninas, pavyzdziui:
"Liaudis turi gauti savo duonos davinį tik iš partijos rankų ir bučiuoti
tą ranką už tai, kad toji neleidžia numirti iš bado."

Mano draugas buvo vedes vieno is Brazausko kontoros dukra. Gyveno
Ciurlionio gatveje 5 kambariu bute 3 zmones. Salia virtuves buvo
tarnaites kambarelis. Toks, kaip mokslininku namuose prie Lukiskiu
aikstes. Tai ateidavo toks zmonos gimonaitis is jos tevu kaimo. Dirbo
stroikese tinkuotoju. Vietos daug, tai atsivesdavo mergas. Karta
pasakojo, kad mergai i tarpukoji primyzo. 30 metu, o jau prasigeres su
pusiau stovinciu... Tai, jeigu jam butu kojas nupjove, tai irgi skristu i
Maskva.