Tema: Re: Okupacijos ipatumai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2019-01-05 21:02:31
Situ bezdalu prisirinko Lietuvos valstybes finasuojamose tomasevskini9nku
mokyklose lenkisko delfio redaktorius

Idomum delei idesiu jo lenkiska teksta kas supranta:

"Pralaimėjo bylą dėl pavardės rašymo nelietuviškais rašmenimis"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/pralaime jo-byla-del-pavardes-rasymo-
nelietuvisk ais-rasmenimis.d?id=62999228

"Lietuvos lenkė rado naujų argumentų, kodėl jos pavardė turėtų būti
rašoma lenkiškai"
Lietuvoje jau yra dvi Malgorzatos ir viena Katarzyna

Marcus Aurelius 2015-08-20 15:28 IP: 158.129.140.149
Kas tai per fondas atpažįstame iš jo darbų, kaip rašoma jis labai
susirūpinęs Putino ir Rusijos fašistų teisėmis, tuo tarpu profesionalūs
komentatoriai daugiausia tulžies išlieja neapkęsdami Lietuvos, lietuvių
ir Vytauto Landsbergio.
-
Na jau? Ju veikla finansuoja Varsuvos spec tarnybos per Lenkijos ambasada
Vilniuje. Laikas pradeti mokytis lenku kalba.

Paskaitykim ka raso tomasevskinis hitlerjungendas, paruostas Lietuvos
finansuojamose mokyklose

AK 2012-09-15 23:59
Histeria litwinów nie zna granic, faszyzm znów podnosi głowę, on
prowokuję Litwę do konfliktu z Polską. Jeżeli chodziło o zaszkodzenie
Polakom, to ten naród był i jest gotów stać się choćby maoistami. Nigdy
nie wierz litwinowi, bo on potrafi kłamać w oczy. Litwa dla litwinow-
pokażcie że chcecie porozumienia a nie bezsensownej kłótni bez
przyszłości. Zasadniczy problem litwinow to nacjonalizm. Jest on objawem
strachu przed przyszłością i wstydu za przeszłość. To zmusza do
poszukiwania wroga a nie poszukiwania przyjaciela. W rezulatacie litewcy
nacjonaliści nie walczą o poprawę swojego bytu, lecz jak zaszkodzić
urojonemu wrogowi. Zamiast dążyc do określenia pozycji na przyszłość,
koncentruje się na tym, jak przy pomocy propagandowych głupot poprawić
swoj obraz z przeszłosci. Zmarli trzymają żywych za nogi. Oni Polskę
nienawidzą. Pseudo narod, faszysći zlituanizowali 200 000 polakow na
kowieńszczyznie, ktory rowniez dopuscil się zbrodni ludobójstwa 20 000
polakow na Ponarach. I do dziś mimo 70 lat komunizmu i represji na
wileńszczyźnie mieszka 300 000 polaków, a w rejonie wileńskim i
solecznikowskim stanowią 80%. Polska powinna zrobić wszystko, aby nie
dopuścić do destabilizacji sytuacji na wschodniej granicy. Oni chcą wojny
z Polską. Amen dla litewskiego faszyzmu, zakopamy jego na wieki. Zasrany
smierdzoncy litewski faszyzm będzie zniszczony- śmierć mordercom
antypolonystom. Tak będzie. Chwała Slawa Bohaterom AK! Wojacy AK pokazali
jak walczyć o suwerenną Polskę. Wasza historia to (jak dziwka) własność
Polska. Armia Krajowa - Nasza ojczyzna, Nasza historia, Nasi bohaterowie.
Chwała Slawa Bohaterom AK! Śmierć mordercom antypolonystom. Co to w ogóle
znaczy być Polakiem. Nasz hymn - narodowa dewiza - jasno stwierdza co
należy zrobić: "co nam obca przemoc wzięła, szablą odbierzemy". I nie
rozumiem w czym jest problem? Mamy do tego prawo, a nawet obowiązek.
-
Pateiksiu trumpa vertima taip lyg tai komentuotu Rusijos fasistas:
Lietuviu isterija neturi ribu, fasistai vel iskele galvas, jie provokuoja
konflikta su Rusija... lietuviai pasiruose tapti maoistais, kad pakenkti
RUSIJAI. Niekada netikek lietuviais... jie nekencia RUSIJOS. Pseudo tauta
sunaikino 200,000 RUSU Kaune; 20,000 Paneriuose. Po 70 metu komunismo ir
represiju Vilnijoje gyvena 300,000 RUSU, o Vilniaus ir Salcininku rajone
jie sudaro 80%. RUSIJA privalo viska padaryti, kad islaikyti padeti.
Lietuviai nori karo su RUSIJA. Amen lietuviskam fasizmui, uzkasime juos
amziams. Susiktas smirdantis lietuviu fasizmas bus sunaikintas - mirtis
zmogzudziams ANTIPUTINISTAMS. Taip bus. Slove NKVD. NKVD kariai rodo
pavyzdi. Lietuviu istorija (kaip mergse) paklusni RUSIJAI. NKVD - Musu
Tevyne, Musu istorija, Musu didvyriai. Slove NKVD. Mirtis
ANTIPUTINISTAMS. Tai musu himnas - devizas - aiskia nurodo ka daryti.
Nesuprantu kame problema? Tai musu teise ir pareiga.
-
rusai pakeiskitye i lenkai

AK 2012-09-06 14:19
Antilenkams-patiems šlykščiausiems mankurtams, mutantams... Neskraidykit
padebesiais, nusileiskit į realybę, bepročiai. Jei jūsų šizofreninės
sapalionės išsipildytų, tai kas būtų? Norit kovot su lenkais ir
Lenkija? ... Rašai lauki momento. Gali ir nesulauk. Kad ir pats staiga
gali numirt per anksti, kai kasdien persistengi dergdamas ir šmeiždamas
lenkus, kurių dėka kalbi lietuviškai ir gyveni, turi teisę burnoti kol
kas dar nenubaustas Delfyje, nejauti atsakomybės, bet anksčiau ar vėliau
tave pričiups, yra rankų, kurios bet kur tave ir bet kada gali pasiekti.
Ten kur reikia dirba protingi ir paruošti vyrukai. Mato, kad dabar yra
svarbesnių dalykų. Bet laikas nesustabdomai bėga, tiesiog bėga. Tu nori,
kad tas ateitų ir į Lietuvą?

"Įvykiai, sukrėtę Lietuvą“. O jei lietuvis būtų iššaudęs lenkų kaimą ?"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/ivykiai-sukrete-lietuva-o-jei-lietuvis-
butu-issaudes-lenku-kaima-.d?id=47070021

Stefan Dambski
Egzekutorius - Armijos krajovos zudiko ispazintis
Vilnius 2012
-
Egzekutorius savo atsiminimuose vaizdziai apraso AK bendradarbiavima su
komunistines Lenkijos milicija. Egzekutorius apraso ir dar viena mums
Lietuvoje zinoma aspekta - aktyvu baznycios dalyvavima AK veikloje...

....pasirinkdavome kaimus su lenku gyventoju dauguma, nes taip mums
lengviau budavo ukrainiecius pribaigti. Siose akcijose nebudavo jokio
pasigailejimo, jokiu skrupulu. Ypac "Kietas", su ukrainieciais turejes
asmeniniu saskaitu, pranokdavo pats save. Kai ieidavome i ukrainieciu
namus, musu "Viluska" tikraja to zodzio prasme apimdavo pamisimas.
Sudetas kaip gerai issivysciusi gorila; kai tik pamatydavo ukrainiecius,
akys jam issokdavo ant kaktos, is praziotos burnos imdavo varvet seiles -
darydavo isprotejusio zmogaus ispudi.
Mes dazniausiai apstodavome duris ir langus, o apdujes "Kietas", senas
Lvovo Pasieku skerdikas, masdavosi ant suakmenejusiu is siaubo
ukrainieciu ir pjaustydavo juos i gabaliukus. Su nezmoniska jega
perskrosdavo jiems pilvus ar perpjaudavo gerkles, kad net kraujas tisko
ant sienu. Neispasakytai stiprus, daznai vietoj peilio naudojo paprasta
uzstales suola, traiskydamas juo galvas nelyginant aguonu galvutes.
Likviduoti ukrainiecius mums padedavo vietine Pilieciu milicija (Milicija
Obywatelska, MO). Turejome viena "savo" skykiu Dynovo apylinkese, kuris
mums padedavo tuo, jog suimtus ukrainiecius paprasciausia atiduodavo
mums. Uzuot veze i vyriausiaja bustine, per rysininka mums pranesdavo,
jog toks ir toks ukrainietis laukia musu skyriuje ir ji galima pasiimti.
Viena karta, eidami per kaima, uzejome i namus, kuriose gyveno trys
merginos. Uzsimezgusio pokalbio metu paaiskejo, jog viena mergina yra
ukrainiete. Kadangi ji buvo labai jauna ir labai grazi, "Kietas"
nusprende, jog geriausia bausme uz jos ukrainietiska kilme bus, jei visi
trys ja CENZURUOJAMA.

....Delfi cenzuros blokuojama knygos pastraipa...

Po to ivykio su mergina priejau isvada, jog "Kietas" turi isskirtine
uosle ukrainieciams. Mano isitikinima jo talentu dar labiau sutvirtino
kitas atsitikimas, ivykes po dvieju dienu. Pavakare mums griztant i savo
butus Liakovkoje, uzkabino nepazistama, ramiai ejusi prieteliu ir
paklause, ar jis kartais ne ukrainietis. Tas su ikarsciu pareiske: Ai,
ponai, as ne ukrainietis! Taciau "Kietas" nenorejo pripazinti
pralaimejimo ir, paprases manes palaikyti prieteliu priesais pistoleto
vamzdi, nusiemes kelniu dirza, eme negailestingai ji talzyti per veida...
Galiausiai skausmas, matyt, tapo nepakeliamas, nes staiga prietelius,
sokinedamas ant vienos kojos kaip suzeistas kiskis, su viskuo sutiko:
Taip, esu ukrainietis, esu CENZURUOJAMA vaikas... Ta pacia minute
tardymas buvo baigtas, o "Kietas" ivykde nuosprendi, mikliu judesiu
perpjaudamas pasmerktajam gerkle...

> kur tu šitų bezdalų vis randi?

id=56299229

amÅŸiaus.