Tema: Re: Okupacijos ipatumai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2019-01-02 22:38:09
Viskas priklauso nuo to kokius kaimynus turi. Pavyzdziui

AK 2012-10-09 00:37
Dabar truputis istorinių faktų: Vidury pirmo mūsų eros tūkstantmečio, apie
433 m. Atilos Hunų imperija šiaurėje siekė Kauno-Daugpilio liniją, o taip
tęsėsi nuo Kaspijos jūros iki Lamanšo. Jokių baltų nebuvo, baltus visai
nesenai sugalvojo vienas vokietis. Buvo tik giminingos gentys. Kokios,
patys žinot. Lenkijos sunaikinimo trokštantiems lietuviams: Prisijungus
nykstančiai neįgaliai LDK prie Lenkijos, Žemaitija (Žmudź) siekė Kauną,
Virbalį Suvalkijoje, vos ne Vilkaviškį, Kėdainius, Joniškį... Lietuva
buvo tik aplink Wilno, bet tapo lenkakalbe, lietuvybės čia kaip ir
neliko, neskaitant išimčių. Todėl LDK, kur yra Lietuva, praktiškai buvo
lenkakalbė. Nemaišykit lenkakalbės Lietuvos su Žemaitija. 1807 m.
Varšuvos kunigaikštystė siekė Kowno, o Suwałki, Białystok buvo lenkų
pusėje. 1815 m. Varšuvos karalystė siekė Kauno Aleksotą, o Marijampolė,
Suvalkai, Seinai... buvo lenkų pusėje. Pradžioje tarpukario Lietuvoje
lenkai dominavo Kaune ir nuo Kauno į vakarus iki Ariogalos, Betygalos,
Čekiškių, į šiaurę iki Baisiogalos, į šiarės rytus iki Panevežio, į rytus
iki Jonavos, Skorulės, Ukmergės... Kėdainiai buvo lenkų dominuojamos
teritorijos vidury. Kėdainiai buvo tarsi antrasis lenkiškasis Wilno
Smetoninėje Lietuvoje. Rajonuose Kiejdany, Wędziagola, Lopie, Skorule,
Pacunele i Wodokty lenkai sudarė - 80...90 % visų gyventojų, pietesniuose
gretimuose rajonuose Datnuw, Žejmy, Januw, Bobty, Lobunuw ir Kauno-
70...80 %. Pačiam Kaune 1919 m. lenkų buvo 3 kart daugiau negu lietuvių,
o dar anksčiau net 4 kart daugiau. Vėliau Žmudź Žmudija plūdo į
lenkiškąją Lietuvą ir kaimiško tamsaus brutalumo vedama viską uždraudė
kas kultūringa lenkiška, uždarė šimtus lenkų mokyklų, nutraukė visus
ryšius su Lenkija, tai yra su Wilno, Suvalkais... Todėl absoliuti dauguma
nekentė Lietuvos antilenkiškų fašistų, jų nieks nerinko, valdžią užgrobė
bolševikų dosniai remiami. Aukso vertės patarimas broliams lietuviams:
laikas vėl sugrįžti prie lenkų kalbos, kaip buvo LDK. Tada abiem kalbom
kas norėjo tas bet kur ir bet kada kalbėjo. O dabar ant Lietuvos vėl
atgijo barbarizmas, draudžiama, kas visą istoriją šimtus metų egzistavo.
Gyvent Wilno (Vilniuje) ir nemokėi lenkų kalbos  lietuvio tamsumo
indikatorius, gėda. Ar norit apsitverti kaimiškom tvorom nuo 21 amžiaus
ir pervirti savo sultyse, susprogti, kaip muilo burbului ar galutinai ir
negrįžtamai išsigimti per kraujomaišą? Finale gal jau liks tik 1 mln. Ar
to jums reikia? Ar to jūs norit?

AK 2012-10-09 00:33
....Kiek kartų galima rašyt, kad be lenkų jūs niekas. Ne šiaip sau niekas,
o absoliutus niekas. Taip toliau ir jau nėra 3 mln. Dar taip toliau nuo
lenkų - nebus ir 2 mln. Kas per parazitai? Valgo ir perka viską kas
lenkiška, o po to dergia Lenkiją. Lenkijoj pensijos 2 kart didesnės, visi
pastatai renovuoti, o kas Lietuvoj? Tai ar čia Lietuvos šmeižtas, čia
tiesa, o tiesa joks ne šmeižtas ar Lietuvos dergimas. Reikia imti pavyzdį
iš Lenkijos, o ne nuolat šakotis. Lietuvoje jau baigia išnykti kiaulės,
karvės ir taip toliau, trūksta maisto, be Lenkijos tuoj bus badas, ateina
žiema, kaip bus su pinigais šildymui? Ar jų badaudami sutaupysit?

> palestinieciai ne tauta...
> tada ir tu vyvi nei tauta, nei lietuvis, o kunu trynimasis bei gleiviu
> issiskyrimas
>
> Vidas Makauskas <vms@centras.lt> ra?e

grÄ?ÅŸo pas

tėvelių