Tema: Re: poxuj tie $1.36 trillionai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-12-14 15:23:27
A, tai cia jau kreipi, kad Lietuva tiek prasiskolino del sekmingo investavimo?

P.S. Ta ir sakau tau vata, kad to sekmingo investavimo mazai matosi
Ivertink skolos augimo dinamika ir gyvenimo gerejimo. Kaip ne kaip, Lietuvos skola nuo nulio(!) atgavus nepriklausomybe dabar uzaugo iki (2018-09-20 - Lietuvos bendroji skola užsieniui antro ketvirčio pabaigoje sudarė 35,3 mlrd. eurų, arba 81,6 proc. bendrojo vidaus produkto)
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/euras/lietuvos-skola-toliau-auga---pasieke-35300000000-EUR-1664167/

P.S Durniumi reik but, kad lygint su Lietuva valstybes, kurios savo skolas augino nepalyginamai ilgesni laikotarpi, o Lietuva sugebejo per 25m nemazai pasiekt :)