Tema: Re: poxuj tie $1.36 trillionai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-12-13 21:13:08
Zmogus, kazkada paklaustas, kodel jis, budamas man skolingas, valgo kilmingame restorane, kai tuo tarpu as - pigioje kavineje, man atsake: "tai kad vistiek nebeturiu vilties tau kada nors skola atiduot, tad nors prabangiai valgydamas, gyvenima sau praskaidrinsiu"

Gal ir JAV taip? Skolos grazint nebeturi vilties, tad spausdina ir gyvena, kol dar yra tikinciu ju doleriais