Tema: Re: Zukas svarstys privalomaji moteru paeimima i kariuomene
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-28 15:27:08
Pavyzdys susijes. Gali tekti kada nors ir vamzdi atstatyt, burnas paruostas rekimui priciaupus.

Dabar ne i tema, bet gal kam idomu, siu dienu ivykiu sviesoje: pamenu, kaip Linas sauke, kad rusai blogieciai, lietuviu laiva Juru Vilkas neutraliuose vandenyse arestavo, nota berods pareiske. O paskui isaiskejo, kad viskas teiseta, lietuviukai zvejojo rusu ekonominėje zonoje. Spek-ar nuskambejo atsiprasymas? Vietoj jo: as veikiau pagal tuo metu man zinoma info :)