Tema: Re: šiandienos aktualijos
Autorius: Audrys
Data: 2018-11-23 23:01:26
tai kad tu i lankas nusuoliavai nuo pradinio klausimo ir nematau as reikalo
i tavo whataboutismus replikuot.

tai jau jo .... modzahedai kovotojai uz laisve, kaip ir klumpiu banditai. Ir
kuom jau teroristai ne kovotojai uz laisve? Juk klumpiai dziaugiasi teroro
aktais rusijoj ir aiskina, kad tai kova uz laisve.
tavo logika tai tik ozhiams - viska ka daro amerikonai yra tikrasis geris ir
klumpiai turi ciulpt jiem.

ir siaip su tavo kultura - tai ciulpki uzhio birka, asile, ir smaukykis
fantazuodamas apie mane - tu tai labai megsti.

On 2018-11-23 10:20, Audrys wrote:
> o griztant prie pradzios:

BB tau, o ne pradžią. Pradžiai į mano tekstą į temą replikuok, nes kai
nieko nesugebama išlementi į argumentuotą tekstą, tai iškart noras
"grįžti į pradžią" atsiranda :) Gerai, jog dar ne į Klaipėdos kraštą
bandai nukreipt, paimk dar kelias pamokas iš gintaso, tas jau tenai
bandytų grįžt :)

> kodel rusijos neremiamaas talibanas atvykstantys i rusijos tik hostinamas
> derybas yra blogai, o tokie patys modzachedai REMIAMI jav'u pas reiganas
> yra gerai?

A čio, nesugebi atskirti laisvės kovotojų, kuriais tais laikais buvo
modžahedai, kovojantys savo valstybėje prieš rusų okupantus, nuo
teroristų, kurie sieja chaosą visame pasaulyje, prisidengdami religiniu
fanatizmu? Taip sunkiai veikia puodynė?

Pas modžahedus net religinė potekste buvo ne pirmame plane. Čia jau
vėliau suirute šalyje pasinaudojo religiniai fanatikai ir pošlo gavno po
trubam...

Istorijos nepameni, logiškai mąstyti nemoki, eik jau į vonią, gintasas
laukia, patrinsi nugarytę ir bent kažkokį naudingą darbą atliksi.