Tema: Re: šiandienos aktualijos
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-23 22:07:28
On 2018-11-23 10:20, Audrys wrote:
> o griztant prie pradzios:

BB tau, o ne pradžią. Pradžiai į mano tekstą į temą replikuok, nes kai
nieko nesugebama išlementi į argumentuotą tekstą, tai iškart noras
"grįžti į pradžią" atsiranda :) Gerai, jog dar ne į Klaipėdos kraštą
bandai nukreipt, paimk dar kelias pamokas iš gintaso, tas jau tenai
bandytų grįžt :)

> kodel rusijos neremiamaas talibanas atvykstantys i rusijos tik
> hostinamas derybas yra blogai, o tokie patys modzachedai REMIAMI jav'u
> pas reiganas yra gerai?

A čio, nesugebi atskirti laisvės kovotojų, kuriais tais laikais buvo
modžahedai, kovojantys savo valstybėje prieš rusų okupantus, nuo
teroristų, kurie sieja chaosą visame pasaulyje, prisidengdami religiniu
fanatizmu? Taip sunkiai veikia puodynė?

Pas modžahedus net religinė potekste buvo ne pirmame plane. Čia jau
vėliau suirute šalyje pasinaudojo religiniai fanatikai ir pošlo gavno po
trubam...

Istorijos nepameni, logiškai mąstyti nemoki, eik jau į vonią, gintasas
laukia, patrinsi nugarytę ir bent kažkokį naudingą darbą atliksi.