Tema: Re: Stebuklas!
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-11-05 21:27:19
news:prpvlf$m0f$2@trimpas.omnitel.net...

> Sakiau!? Iškart prie mėgstamos temos eina! Ot, išdykėlis! :]

va va, ne as vienas esu istyres, kad pas mokshanijos atstovus bei ju
advokatus, jei tik biski kas - is karto sasatel'nos ir zhopojobines temos
eina i trasa. kai buvau maziau patyres tai netikejau, bet asmeniniai
stebejimai itikino, kad cia joks ne bajeris, o vienas tikslesniu simptomu,
budingu siam porusiui. gamta nuostabi. idomu, kaip susiformavo pomegiai apie
tai vis uzsiminti, ir ar viskas yra tik kalbos, ar visgi kazkas daugiau?

kitas idomus momentas, isdykeliai ta neigia net jeigu yra pagaunami uz
liezuvio su minuciu sviezumo citatom, arba dar juokingiau - tokiais
pomegiais apkaltina prigavusiji. idealiai perimtas rashkos atstovu elgesys.
ar gali buti labiau simboliska? idealu