Tema: Re: Stebuklas!
Autorius: chepygauskass
Data: 2018-11-05 11:11:42
Ooo taip! 1."parodykit bent viena lietuviska gamini". Parodeme. 2."tai
kad ant jo nera made in lithuania". Parodeme, yra. 3."Tai aprodykit bent
penkis namie naudojamus, nes kitaip nesiskaito!". Parodeme. Vistiek
netinka! Tai gal dar is lietuviskos naftos, lietuvisko aliuminio,
lietuviskos gelezies gaminta turi buti?:D